Všeobecné obchodní
a storno podmínky

PLATEBNÍ PODMÍNKYPLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Podpisem cenové nabídky /dále jen CN fh/ Objednatel CN fh Poskytovatele akceptuje. CN fh je platná do data předběžné nezávazné rezervace uvedeného v záhlaví CN fh. V případě, že CN fh nebude Objednatelem nejpozději v poslední den platnosti předběžné rezervace podepsána a odeslána Poskytovateli, je Poskytovatel oprávněn nezávaznou rezervaci zrušit a rezervované kapacity nabídnout jiným Objednatelům. Po odsouhlasení CN fh Objednatelem je Poskytovatelem vystavena zálohová faktura na deposit ve výši 70% z ceny uvedené na CN fh a to celkem vč. DPH. Lhůta splatnosti zálohové faktury je maximálně 5 kalendářních dnů ode dne jejího vystavení a musí být Objednatelem uhrazena nejpozději 24 hodin před termínem požadovaného pro poskytnutí služby Poskytovatelem.

  2. V případě, že zálohová faktura Poskytovatele dle bodu 1 není Objednatelem uhrazena ve lhůtě splatnosti na faktuře uvedeném, rezervace kapacit fabrika hotelu ve smyslu této CN fh může být ze strany Poskytovatele jednostranně zrušena a rezervované kapacity mohou být poskytnuty do volného prodeje jiným Objednatelům.

  3. Rozdíl mezi celkovou cenou a vyfakturovanou zálohou, tj. 30% z ceny celkem vč. DPH, včetně případných přiobjednaných služeb v průběhu pobytu/akce, bude doúčtován na konečné faktuře (daňovém dokladu) Poskytovatele ihned po realizaci akce Objednatele.

  4. Doplatek je splatný ihned po ukončení akce Objednatele hotově nebo platební kartou na účet fh. V případě vystavení faktury Poskytovatelem Objednateli je lhůta splatnosti této faktury 7 kalendářních dnů.

  5. Poskytovatel není povinen Objednatele upozorňovat na uplynutí splatnosti jakékoliv faktury jemu určené. Za zaslání každé případné upomínky za nezaplacenou fakturu je Poskytovatel oprávněn účtovat smluvní pokutu 300 Kč bez DPH na vrub Objednatele.

  6. V případě prodlení Objednatele s úhradou faktury, je Poskytovatel oprávněn účtovat Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% za každý den prodlení z nezaplacené fakturované částky vč. DPH.

STORNO PODMÍNKY

  1. Poskytovatel, na základě Objednatelem písemně potvrzené CN fh, rezervuje pro Objednatele své prostorové kapacity včetně jejich úklidu a výzdoby, zajišťuje nákup surovin a jejich zpracování, organizuje personál a současně odmítá poptávky dalších Objednatelů na Objednatelem vybrané termíny a prostory s cílem připravit akci k plné spokojenosti Objednatele v souladu s CN fh. Jestliže Objednatel písemně potvrzenou objednávku zruší v časovém pásmu níže uvedeném, vznikají Poskytovateli finanční ztráty vzhledem k výše uvedeným opatřením pro úspěšnou přípravu akce, Objednatel tedy bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn vyúčtovat Objednateli smluvní pokutu, pokud dojde ke zrušení sjednané akce či její části ze strany Objednatele v období, a to v následující výši:

    • v rozmezí 45 až 31 kalendářních dnů před konáním akce – 25% z ceny celkem vč. DPH dle CN fh

    • v rozmezí 30 až 15 kalendářních dnů před konáním akce – 50% z ceny celkem vč. DPH dle CN fh

    • v rozmezí 14 až 8 kalendářních dnů před konáním akce – 75% z ceny celkem vč. DPH dle CN fh

    • 7 nebo méně než 7 kalendářních dnů před konáním akce – 100% z ceny celkem vč. DPH dle CN fh

    V případě, že je dle pokynů Objednavatele ubytování hrazeno individuálně účastníky akce Objednatele, přechází povinnost úhrady případné smluvní pokuty vyplývající z těchto Storno podmínek na Objednatele.

    Výše uvedené storno podmínky se vztahují vždy k poslední vytvořené verzi CN, kterou Poskytovatel zašle elektronicky či písemně Objednateli.

PODMÍNKY REALIZACE AKCE

  1. Veškeré změny ve složení a rozsahu plánované akce poptané a potvrzené Objednatelem (např. změna počtu osob, stravování, ubytování ...) je třeba nahlásit Poskytovateli nejpozději do 48 hod. před začátkem akce. V případě pozdějších změn bude Objednateli účtována smluvní pokuta ve výši 1 000 Kč za každou provedenou změnu.

  2. Orientační rooming list musí být Objednatelem Poskytovateli zaslán nejméně pět kalendářních dnů před konáním akce. Ve lhůtě 48 hod. před konáním akce může být rooming list Objednatele změněn pouze jednou. Při případných změnách v ubytování v den konání akce si Poskytovatel vyhrazuje právo ponechat složení ubytování tak, jak bylo závazně s Objednatelem domluveno.

  3. Po dobu přítomnosti všech zúčastněných ze strany Objednatele platí v celém prostoru fh přísný zákaz poškozování veškerého majetku Poskytovatele a zákaz kouření. V případě poškození majetku Poskytovatele je Objednatel povinen uhradit veškeré náklady spojené s uvedením majetku Poskytovatele do původního stavu nebo celkové náklady na pořízení majetku nového, bude-li to rozsah poškození vyžadovat. Za účelem ochrany majetku je celý prostor fh monitorován kamerovým systémem s dočasným ukládáním záznamů. Více informací naleznete v Provozním řádu kamerového systému, který je k náhledu na recepci fh či u pověřeného koordinátora akce.

    Zdvořile žádáme hosty fabrika hotelu, aby do konferenčních sálů a prostorů určených pro coffee break občerstvení nevnášeli vlastní hromadné občerstvení. Pomáháte nám tím dodržovat gastronomickou kulturu a hygienickou etiketu. Děkujeme za pochopení.